Sunday, May 23, 2010

12th PPIM Annual Scientific Meeting

As-Salamua'laykum,

Sahabat IMAM-PPIM Student Chapter yang dikasihi,

Insya-ALLAH, seperti tahun lepas, kita akan sekali lagi mengadakan IMAM-SC Symposium kali ke-2, sempena dengan 12th PPIM Annual Scientific Meeting, pada 18-20 Jun di Swiss Garden Hotel, Kuantan.

Pengisian & aktiviti kali ini dijangka paling menarik berbanding tahun sebelumnya dengan kehadiran speaker yang hebat-hebat. Student Symposium hanya megambil tempat pada Jumaat malam (18 Jun) dan Sabtu pagi (19 Jun). Di waktu lain, Students akan menyertai slot menarik seperti yang ada pada tentatif Annual Scientific Meeting bersama dengan para doctors.

Ambillah peluang untuk hadir pada kali ini, untuk berkenalan dengan Students dari IPT lain dan juga senior doctors yang telah berjaya dalam bidang mereka. Mari kita timba pengalaman & manfaat dari mereka. (Sila lihat tentatif dan brosur yang dilampirkan.)

Kita mengharapkan participants yang ramai kerana kebanyakan local IPT sedang cuti waktu tu. Kita target setiap IPT akan hantar at least 10 wakil. Kita harap students luar negara yang sempat balik awal jangan lepaskan peluang menyertainya. Sila berhubung dengan penganjur (rujuk poster & invitation later) dan confirmkan participation at least seminggu sebelum program. Penganjur telah menghantar surat rasmi kepada Fakulti masing-masing.

Saya mohon maklumat email ini disebarkan ke lokaliti masing-masing. EXCO & Liaison PPIM SC di setiap IPT & luar negara diharapkan dapat respon kepada pengumuman ini.

Akhir sekali, saya sekali lagi menjemput & mengalu-alukan kehadiran semua Sahabat ke Symposium ini. Insya-ALLAH, kita jumpa di sana.

Apa sahaja pertanyaan bolehlah dimajuka kepada penganjur atau saya sendiri, atau merujuk link yang dibawah.

Sekian, Wassalam.


Ahmad Faidhi Mohd Zaini,
Presiden,
PPIM Student Chapter

P/S: All the details can be found in MSOC Yahoo Group. Thank you

0 comments:

Post a Comment

rate this blog (1-lowest, 4-highest)

Total Pageviews